חברת אזורים תבנה 284 דירות להשכרה לטווח ארוך באור יהודה

חברת אזורים זכתה במכרז שפורסם ע"י החברה הממשלתית "דירה להשכיר" ורשות מקרקעי ישראל, לבנייה של 284 דירות להשכרה לטווח  ארוך, בשכונת פרדס החיסכון באור יהודה.

המכרז כלל הקמה ותפעול של מתחם דיור להשכרה לטווח ארוך, עם 284 יח"ד חדשות להשכרה, בשטח כולל של כ – 12 דונם בשכונת פרדס החיסכון שבאור יהודה.

 

התמורה שתשלם אזורים עבור הקרקע הינה בסך של כ – 76 מיליון ₪ ו- 38 מיליון ₪ נוספים בעבור הוצאות פיתוח תשתיות, שדרוג תשתיות קיימות ובניית מוסדות ציבור.

 

בפרויקט זה 50% מכלל הדירות שייבנו מיועדות להשכרה לתקופה מינימלית של 20 שנה, במחיר מופחת של 20% משווי השוק והן מיועדות לזכאי מחיר למשתכן. זאת לעומת פרויקטים אחרים של "דירה להשכיר" בהם רק 25% מהדירות מיועדות להשכרה לטווח ארוך.

 

הפרויקט יכלול בניינים בני 11 קומות, והוא ייבנה בשני מגרשים בתוך שכונת פרדס החיסכון החדשה, שתכלול בסופו של דבר כ – 2,350 יח"ד חדשות, לצד שטחי ציבור, תעסוקה מסחר ושטחים פתוחים.

זה המכרז הראשון של דירות להשכרה בשכונה, שתכלול בהמשך סך הכל כ- 700 דירות לשכירות ארוכת טווח.

 

הדמיה: דירה להשכיר - החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ.  

 

 

שר האוצר, משה כחלון, הגיב זכייה במכרז : "לצד ההצלחה הגדולה של תכנית מחיר למשתכן, הפרויקטים לשכירות לטווח ארוך מוכיחים כי הם אטרקטיביים ומוצלחים לא פחות. הם נותנים מענה לצעירים שלא מעוניינים לרכוש דירה ורוצים לגור באזורי הביקוש. אנו מתכוונים להמשיך להקצות קרקעות נוספות לבנייה של עוד עשרות אלפי יח"ד להשכרה לטווח ארוך במחירים מופחתים בשנים הקרובות".

 

עוזי לוי, מנכ"ל דירה להשכיר התייחס לזכייה במכרז: "מדובר בעוד פרויקט שנמצא בלב אזור הביקוש, אשר לראשונה שווק במסגרת תכנית שאושרה בותמ"ל ע"י חברת דירה להשכיר. בדומה לשאר הפרויקטים של דירה להשכיר, הוא יוצר אלטרנטיבה לשוק הדיור, כך שניתן לגור בו בשכ"ד קבוע וידוע מראש, לאורך זמן בחוויית מגורים איכותית ועם שקט נפשי".

 

ראש עיריית אור-יהודה, ליאת שוחט הוסיפה: "במסגרת הקמת שכונת פרדס החיסכון החדשה, הושם דגש על האפשרות של השכרה לטווח ארוך, עם עדיפות כמובן לבני המקום.

שמחנו מאוד לשמוע, כי טובי היזמים ביקשו להתמודד על המכרז בעירנו, דבר המעיד על האמון שלהם באור יהודה".